första dan klart.

Första dan har gått fint, var lite väl tidig men det är ju hellre det än sen. Har suttit och glott över axeln på den andra svenska killen hela dan, lyssnat när han har pratat med medlemmar, kollat när han har svarat på mejl och ställt massa frågor. Dataprogrammet verkade vara lite avancerat och det tyckte han också att det var men det löser sig nog. Men i övrigt kändes det bra, trevliga kollegor, fräscht och öppet kontor där alla sitter tillsammans men ändå inte och det lever inte om för det. Sen var lunchen god så det är ju plus, haha.

Kände mig som värsta business woman när jag kom där i klackskor, strumpbyxor, tajt kjol, skjorta och kavaj. Har fått ett typ passerkort som jag ska dra i cafeterian när jag äter. Fy fan vad ful bild. Jag ser helt störd ut, på riktigt. Solen lyser också så det ser ut som att jag har sned och lång dubbelhaka, men då har jag ju nåt att skratta åt.

Nu tänkte jag bara ligga i soffan ett tag och glo på tv, ska ju upp 7 imorn också.


Kommentarer
sannäää

Värsta karriärskvinnan :) Vad är det du jobbar med nu, har helt glömt? Du fick de nya eller? =)



Kram sanna

2012-01-16 @ 23:16:22
URL: http://killerbeaver.blogg.se/
Nina A

åå va skoj att du fätt ett reedigt jobb å att du slapp bli inkastare! kram

2012-01-18 @ 06:46:06
URL: http://nupster.blogg.se/
Malin

vad händer?!

mera blogg bruden ;)

2012-01-22 @ 11:43:38
URL: http://lifebymerry.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0