2012

Tänkte summera året lite kort, det gick otroligt snabbt och det är mycket som har hänt. Flyttade från Las Olas och Playa del Ingles till San Fernando med Marlene. Började nytt jobb där jag fortfarande är kvar och trivs, men nu med fast kontrakt vilket känns skönt. Vänner flyttade härifrån, och kom tillbaka både på semester och för att stanna. Sommaren var hysteriskt varm och fuktig, trodde jag skulle avlida där ett tag. Haft mamma och pappa på besök två gånger samt lillebror en vecka. Har även besökt Sverige drygt en vecka och åkt bil runt ön. Har köpt min första bil och lärt mig att frenos INTE betyder däck på spanska, vilket var lite spännande när jag skulle byta däck på bilen i vintras. Har utöver det flyttat själv till en 1-sovrumslägenhet i Vecindario. Lite närmare Las Palmas men inte allt för långt från jobb eller Playa del Ingles. Lärt känna lite nya människor, träffat både stolpskott och en del bra karlar, och blivit bättre på spanska. Här är ett litet kokihop av bilder från 2012, är dock dålig på att ta bilder med kameran när jag har kamera på telefonen.
 

 
 
Hörs när vi hörs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0