time flies

Jobbat mer än ett år på Anfi, det ni. Tiden går snabbt och känner till och med igen en del kunder. Skulle någon säga till mig för två eller tre år sedan att jag skulle komma att jobba med kundservice på ett 5-stjärnigt timeshare hotell på Gran Canaria på heltidskontrakt, skulle jag inte tro på det. Vad ska jag göra jobbandes på ett hotell? Man vet aldrig vad som händer i livet, vem vet om några år kanske jag har ett eget företag, chefsposition, sopar golv eller hjälper samma kunder på samma jobb. You never know.
Bara två veckor kvar till löning, den här månaden är SÅ LÅÅÅÅÅÅÅNG.
 
 


Kommentarer
Moster

Ja tänk så livet blir. Gör det du känner för medans du är ung! Vips är du lika ung som mig :-)

Svar: Precis, ja jag är ju snart ikapp dig tror jag. haha
Sofie

2013-01-23 @ 20:25:53
URL: http://nupster.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0