lite av allt.

Tjolahopp! Händer inget spännde i mitt liv just nu, får förmodligen börja ta lite fler samtal och mejl i veckan på jobbet, var ut i fredags och tagit det lugnt resten av helgen. Såg på aftonbladet nyss att Julholt ska avgå nu, jahapp. Vem ska ta över nu? Visst, jag hänger inte med så mkt i vad som händer i politiken i Sverige just nu men tycker att det känns lite tråkigt att först Sahlin avgår efter kort tid och nu Juholt. Vad ger det för bild/förtroende för Socialdemokraterna?

Det blir nog bra till slut, jag läser härifrån vad som händer och sker litegrann. Nu ska jag och Tove lägga oss och kolla lite Solsidan och sen sova, ny vecka på jobbet imorn!


Kommentarer
Malin

självklart var det Lena ;P



(F*** kärring)

2012-01-25 @ 20:24:23
URL: http://lifebymerry.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0