Saturday morning

Hello! Sovit dåligt inatt, drömt konstigt och vridit mig massor. Inte är förkylningen nå bättre heller, snorar, hostar och ont i halsen. Förhoppningsvis blir det bättre till imorn, fortsätter maxa paracetamol och ibuprofen + lite nässprej och halssprej så nu jävlar!

Snart kommer Tove!! Om max två timmar kommer hon, har vart iväg två veckor nu men shit vad tiden ändå har gått fort! Så nu ska väl jag och Annie städa till lite bara och förbereda lite lunch tills hon kommer. Hihi. Nu är hon ju taggad på utgång ikväll, vi får se hur jag mår sen.. Som sagt - nykter utgång är ett alternativ idag. Eller kura ner mig i soffan och glo på film, hade också vart jävligt skönt. Men jag hinner nog ändra mig några gånger om jag känner mig själv.

Cyaa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0