No need to read.

Dagen har bestått av förmiddagsjobb och en timmes gymmande. Såg just en film också; Gamer. Lagom lång och rätt mycket action, men Crank är ju ändå betydligt bättre.. Haft ont i huvet nästan hela dan också, men ska hälla i mig lite mer vatten så kanske det blir bättre..

Annars? Mitt liv är så ospännande det kan vara just nu. Ska till Sunderbyn imorn och ta spruta för björkpollen + starta upp resten av pollensorterna. Så det blir 4 stycken och 2 timmar, jippi.. Efter det blir det att gasa förbi elgiganten med kameran så dom kan fixa blixten, in till stan för möte med Jenny & Frida om en Debatt&Argumentationskurs jag och Jenny ska hålla i under februari. Sen blir det nog fika med Malin & Kikki innan jag rullar hemåt igen, en heldag i Lule med andra ord.. Måste kolla på ett par joggingskor och träningskläder också, men främst skorna. Dom jag har nu har ju inbyggd AC (läs: hål i skorna) så dom är inte så bra att använda längre, lite slitna..

Det är tur att lönen kom igår, så man har råd att shoppa lite nödvändigheter.. ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0